Tuesday, June 16, 2009

Ana MusLim EdiSi Ke 40

Assalamualikum w.t.b

Nei.. teman nak habak ni .. kepada semua pelayar-pelayar blog ana muslim...Dapatkan Majalah Ana Muslim Isu No. 40 yang lebih menarik lagi comel, penuh dengan aksi drama, cerita kartun bermesej pendidikan dan kandungan yang amat berguna bagi membentuk peribadi mulia


Bagi episod Ana Solehah kali ini.... erm apa terjadi pada Ana yer... teman dengar cerita yang Ana Kena Marah.. kenapa yer...Siapa yang marahkan Ana? Adik-adik, perlu baca Ana Muslim kali ini untuk mengetahui kenapa Ana kena marah. Dan yang menarik, kisah Ibrahim.Kenapa Im tiba-tiba berubah menjadi seorang yang cepat naik angin dan cepat marah. Tahu tak ... yang lucunya, apabila Im marahkan seseorang, perubahan akan berlaku pada muka Im.Nak tahu apa yang terjadi pada muka Im, jom dapatkan Ana Muslim ke-40 sekarang.

Bagi episod Raja Wali pulak... apa yang terjadi yer... dengar cerita Wira dan kawan-kawan masih berusaha menangkap dan mendapatkan kembali kamera Aju yang telah dicuri. Mereka merancang satu taktik untuk menangkap budak itu dan berjaya tetapi mampukah Wira dan kawan-kawan menawan budak itu. Haa…kat sinilah beberapa adegan yang terpaksa Wira dan kawan-kawan termpuhinya. Penuh aksi adik-adik.Nak tahu kesudahannya, bacalah Ana Muslim terbaru sekarang. Pasti lebih suspens, mendebarkan, penuh cabaran.

Bagaimana pula dengan Satria Bulan Bintang... Haa…inilah yang ditunggu-tunggu oleh Pembaca. Siri Satria Bulan Bintang kembali dengan cerita baru yang lebih hebat, suspens dan plot yang menarik. Episod pertama ini menampil Akif seorang remaja yang suka berangan-angan, namun dia seorang yang tajam pemikiran.


Apa tunggu lagi dapatkan lah Ana Muslim Edisi ke 40 yer ... layarilah http://www.anamuslim.com.my/ tau belilah secara online di http://www.mybizpoint.com/Anamuslim/catalog/product/index.html ... apa lagi beli lah.... jangan tengok aja.. nanti abis lah pulak

0 comments: